Miercuri, 8 noiembrie 2017, începând cu ora 1200, în sala de şedinţe de la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Arges din Piteşti, Bulevardul Republicii, nr. 118, contribuabilii pot beneficia de o sesiune interactivă de întrebări şi răspunsuri referitoare la condiţiile acordării eşalonării la plată.

La aceasta întâlnire vor fi prezentate noutăţile legislative precum şi calendarul obligaţiilor fiscale aferente lunii noiembrie 2017 şi va cuprinde o sesiune interactivă de întrebări şi răspunsuri/ consultări pe marginea subiectelor abordate.

Contribuabilii interesaţi să participe la această întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal” Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”.

Comments

comments