Revista InfoMediu Europa, în parteneriat cu Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului şi Garda Naţională de Mediu, lansează cea de-a II-a etapă a campaniei de educaţie ecologică şi mediu „EcoAtitudine”, începând cu data de 15 august. Timp de 2 luni şi jumătate, campania „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, etapa a II-a, Ediţia 2013,  îşi  propune, ca alături de cei peste 100.000 de elevi din clasele I-VIII, din Slatina, Piteşti, Ploieşti, Buzău, Focşani, Tulcea, Bucureşti – Sector 3, Sector 4, Sector 5 şi judeţul Ilfov, cadre didactice şi parteneri implicaţi în proiect, să ofere o viziune completă şi complexă a dezvoltării „conceptului eco”, prin stimularea potenţialului artistic şi creativ, precum şi a importanţei colectării selective a deşeurilor (hârtie-carton, plastic, PET, aluminiu, sticlă). Etapa a II-a va cuprinde organizarea unui concurs între şcolile implicate în campanie, cu două componente: un concurs numit „Mascota EcoAtitudine” individual, adresat elevilor şi, cel de-al doilea, „Agentul EcoAtitudine”, adresat profesorilor coordonatori. Tot în această etapă va fi realizată şi broşura „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, dedicată elevilor din clasele I-VIII, ce conţine informaţii utile cu privire la modalităţile de colectare selectivă a deşeurilor. În premieră, în cadrul campaniei, componenta „Ora de Ecologie” se va prezenta într-un  format nou. În perioada 30 septembrie – 8 octombrie 2013, în fiecare locaţie organizatorii vor oferi elevilor câte o surpriză.
Scopul proiectului este acela de a sădi în spiritul fiecărui elev necesitatea apărării mediului înconjurător împotriva poluării şi de a forma  cetăţeni responsabili şi preocupaţi de mediul înconjurător. Obiectivul general este conştientizarea grijii ce trebuie acordată naturii înconjurătoare şi stimularea potenţialului artistic şi creativ al copiilor. Mai mult, în cadrul campaniei se va proceda la punerea în practică a cunoştinţelor teoretice acumulate prin  precolectarea selectivă a deşeurilor la nivelul unităţilor de învăţământ participante în campanie.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI