În perioada 16 – 19 iunie, activitatea sistemului CEZ de gestionare a datelor clienţilor este limitată

668 views

Pentru imbunatatirea serviciilor de gestionare a datelor, Grupul CEZ in Romania realizeaza lucrari de mentenanta a sistemului informatic. In acest sens, in perioada 16 iunie 2017 ora 20:00 – 19 iunie 2017 ora 08:00, serviciul de transmitere a indexului autocitit precum si Info Linia CEZ – 0251 929 vor fi la dispozitia clientilor cu un numar limitat de servicii, urmand ca incepand cu data de 19 iunie 2017, ora 08:00, clientii nostri sa se bucure de servicii optimizate si flexibile.

Serviciul de transmitere a indexului autocitit si Portal online
In aceasta perioada, programul IVR, disponibil la linia telefonica 0800 500 500, nu va putea prelua transmiterea indecsilor autocititi, urmand ca activitatea de preluare sa fie reluata in mod normal incepand cu data de 19 iunie, ora 08:00.

Ca urmare a ferestrei de mentenanta periodica programata pentru sistemul informatic, nici datele inregistrate de Portal Online nu pot fi vizualizate, urmand ca acestea sa fie updatate pana la data de 19 iunie, ora 08:00.

Info Linia CEZ
Perioada in care sunt aduse imbunatatiri sistemului de gestiune a datelor influenteaza activitatea Info Liniei CEZ intrucat nu pot fi vizualizate detaliile clientilor privind consumul, facturile sau platile efectuate.
In perioada in care sistemul informatic este indisponibil, deficientele electrice pot fi in continuare transmise si inregistrate prin utilizarea unei solutii de back up.

In acest sens semnalarea tuturor defectiunilor electrice pot fi transmise NON STOP la:
Info Linia CEZ – 0251 929 – numar de telefon cu tarif normal in reteaua nationala, pentru clientii din afara ariei de operare Distributie Oltenia;
Info TEL – 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea, 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala – pentru clientii din aria de operare Distributie Oltenia.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI