Hidroelectrica a prelungit din nou perioada în care nu emite facturi! 

Compania Hidroelectrica a anunțat, marţi, 22 noiembrie, că a prelungit, din nou, perioada în care nu emite facturi la energie electrică și nu înregistrează contracte cu clienți noi, potrivit unei informări transmise clienților.

Termenul de 17.11.2022 anunţat anterior a fost depășit, iar compania a modificat acum din nou data până la care implementează softuri noi, termenul fiind joi, 1.12.2022.

„Având în vedere complexitatea operaţiunilor de implementare a noilor softuri de lucru şi migrarea bazelor de date, vă informăm că suntem nevoiţi să prelungim termenul comunicat anterior pentru reluarea procesului de facturare, operarea solicitărilor de intervenţie asupra datelor (rectificare, actualizare, ştergere, portabilitate, restricţionare în ceea ce priveşte prelucrarea etc.), precum şi de soluţionare a cererilor înregistrate în această perioadă.

Termenul estimat pentru reluarea activităților este 01.12.2022.

Activitatea de relaționare cu publicul se va desfăşura ca şi până acum, conform programului afişat pe site-ul companiei.

Dosarele depuse fizic pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi în continuare recepționate şi înregistrate, însă procesarea acestora se va realiza ulterior finalizării operațiunilor menţionate.

Pentru gestionarea eficienta a cererilor înregistrate în această perioadă şi operarea ulterioară în timp util, vă rugăm să folosiţi adresele de comunicare destinate fiecărui tip de solicitare, indicate pe site-ul Hidroelectrica.

Vă asigurăm că se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor cât mai curând posibil şi în cele mai bune condiţii pentru dumneavoastră„, se arată în mesajul transmis marţi de Hidroelectrica.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here