Echipele operative ale CEZ Distribuţie, destinate intervenţiilor în reţelele electrice sunt mobilizate 24 de ore din 24 în perioada sărbătorilor pascale:

– Începand de vineri, 10 aprilie, nu mai sunt prevăzute întreruperi programate pentru lucrări de modernizare şi mentenanţă, până în data de 15 aprilie;

– Asigurarea de echipe proprii suplimentare de intervenţie şi personal tehnic de coordonare, precum şi personal de intervenţie din partea prestatorului de mentenanţă;

– Asigurarea permanenţei personalului în eventualitatea producerii unor evenimente deosebite;

– Asigurarea resurselor materiale de strictă necesitate pentru intervenţii pe toată perioada vizată.

Centrele de Relaţii cu Clienţii nu vor avea program pe data de 13 aprilie.

Ziua de 13 aprilie (a doua zi de Paşte) va fi liberă, conform reglementărilor în domeniul muncii. Aşadar, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ îşi vor întrerupe activitatea luni, 13 aprilie.

Începând cu data de 14 aprilie însă, programul de funcţionare va fi cel normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relaţii cu Clienţii din
municipiile – reşedinţă de judeţ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.

Info Linia CEZ este disponibilă conform programului normal de funcţionare şi în ziua de Paşti.

Pentru orice informaţii legate de serviciile CEZ, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, la tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua naţională. Aceasta este disponibilă non stop pentru a semnala orice tip de întrerupere accidentală în alimentarea cu energie electrică, iar pentru informaţii comerciale, zilnic în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Departamentul Relaţii Publice, Brand şi Marketing
CEZ România

Comments

comments

DISTRIBUIȚI