Groupe Renault România caută specialiști „mobili, conectați și autonomi”, la târgul Angajatori de Top

596 views

・ Unul dintre cei mai mari angajatori din România, parte a Alianței Renault Nissan Mitsubishi, lider mondial, continuă să recruteze.
・ Peste 250 de posturi sunt disponibile la târgul Angajatori de Top (ADT) din acest week-end. În plus, programul de stagii Drive Your Future deschide noi oportunități; 300 de studenți și masteranzi pot face internship în companie.
・ Începând din 2019, angajații din București vor beneficia de un sediu unic complet nou, Renault Bucharest Connected.

„€Industria din care facem parte este foarte dinamică, schimbările din următorii 10 ani le întrec de departe pe cele din ultimii 50. Vehiculele viitorului vor fi electrice, conectate și autonome. Vă invităm să ne dezvoltăm împreună și să contribuim la viitorul industriei auto, una dintre cele mai provocatoare industrii. Cei pasionați ni se pot alătura, într-un mediu complex, cu activități diverse, de la studii de piață, design, proiectare și fabricare, până la finanțare, vânzare și servicii post-vânzare. Te poți bucura, ca parte a echipei Groupe Renault România, de o experiență multiculturală, de flexibilitate în modul de lucru și de rezultate cu impact major, atât pe plan local cât și la nivel de Alianță” a declarat Dana Oprişan, director Resurse Umane.

Șansa unui interviu chiar în stand

Timp de două zile (26, 27 octombrie), echipele de Resurse Umane ale Groupe Renault România invită persoanele interesate de o carieră în domeniul auto la târgul Angajatori de Top, desfășurat la București. În funcție de postul vizat, aceștia pot avea experiența unui prim interviu cu specialiști ai companiei chiar în stand. Cele peste 250 de posturi vizează profiluri pentru activitățile de R&D, Fabricație, IT, Logistică, Achiziții, Calitate, Marketing, Financiar, Shared Services. Posturile sunt disponibile în Bucureşti, Titu şi Mioveni. Oferta de posturi este disponibilă pe website-ul companiei, pe pagina de Facebook Cariere Groupe Renault Romania, pe Linkedin, dar şi pe site-urile specializate în recrutare.

Experiență virtuală la bordul unui vehicul Renault

Cei care vor să aibă parte de experiența unei aplicații de tip VR RACE în stand – o imersiune inedită prin intermediul tehnologiei, se pot urca la bordul unui vehicul Renault, simulând din scaunul de șofer o deplasare. Totodată, VR RACE oferă posibilitatea de a descoperi gamele de mașini ale mărcilor Dacia și Renault.

Renault Bucharest Connected (RBC)

Început în 2017, sediul unic al angajaților din București va fi inaugurat în a doua jumătate a anului 2019. Gândit ca un proiect de management, noul sediu va aduce împreună toate echipele Groupe Renault România din București care își desfășoară în prezent activitățile în amplasamente diferite. RBC este construit pe o suprafață de 47.000 m² și este situat în zona de Vest a capitalei, aproape de mijloace de transport (metrou autobuz). Va include un showroom pentru automobilele Groupe Renault, 1 000 de locuri de par­care, un amfiteatru cu o capacitate de 350 de locuri destinat evenimentelor in­terne și externe, dar şi alte facilități, pre­cum un restaurant şi un cabinet medical. Va beneficia de spaţii colaborative creative, formare şi documentare în săli dotate cu tehnologii specifice.

Groupe Renault România

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 17.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

Comments

comments