Germanul Justin Wofl de la Bike Aid a îmbrăcat primul tricou galben din Turul României

Germanul Justin Wofl de la Bike Aid a îmbrăcat primul tricou galben din Turul României. Turul României, cea mai importantă competiție ciclistă a țării, a debutat ieri, 8 septembrie, la Timișoara printr-o cursă prolog în cadrul căreia echipele au parcurs un traseu de 3,6 km în jurul Pieței Libertății.

Astfel, primii câștigători din Turul României sunt:

  1. Justin Wolf (Bike Aid) – Germania – tricoul galben (tricoul liderului din clasamentul general)

  2. Edi Grosu (Naționala României) – tricoul albastru (cel mai bine clasat român în clasamentul general) și tricoul roșu (cel mai bun sprinter)

  3. Szymon Krawczyk (CCC Development Team) – Polonia – tricoul verde (cel mai bun cățărător) și tricoul alb (cel mai bun rutier U23).

În continuare, în clasamentul general ierarhia este următoarea:

  1. Daniel Crista (Steaua București)

  2. Jesse de Roij (Bike Aid)

  3. Lucas Carstensen (Bike Aid)

  4. Victor Filutas (Giotti Victoria Savini-Due)

  5. Erik Bergstrom Frisk (Bike Aid)

  6. Emil Dima (Giotti Victoria Savini Due)

  7. Nikodemus Holler (Bike Aid)

Primele cinci poziții în clasamentul pe echipe sunt ocupate după cum urmează:

  1. Bike Aid

  2. CCC Development Team

  3. Giotti Victoria Savini Due

  4. Naționala României

  5. CSA Steaua București

Competiția continuă astăzi cu prima etapă pe traseul de peste 170 km dintre Timișoara și Oradea, joi, 10 septembrie, pe ruta Oradea – Cluj-Napoca, vineri, 11 septembrie – Târgu Mureș – Lacul Sf. Ana. În urma unei modificări recente, etapa de sâmbătă, 12 septembrie, va porni din comuna Cârțișoara, jud. Sibiu, în loc de Brașov. De aici, cicliștii vor continua traseul stabilit inițial spre Transfăgărășan, care va fi închis publicului până la ora 17:00, cu destinația Curtea de Argeș. Competiția se va încheia duminică, 13 septembrie, la București, cu un circuit de 5 km între Piața Presei Libere și Piața Victoriei.

Turul României este organizat de Federația Română de Ciclism alături de partenerii principali Auchan și Ministerul Tineretului și Sportului, iar cele mai importante momente din competiție vor putea fi urmărite în exclusivitate pe TVR1 și TVR3, dar și online pe www.turulromaniei.com și pe paginile de Facebook Turul României și Auchan România.

VIDEO aici: https://www.facebook.com/micabucla/posts/3156703231052248.

Despre Turul României

Turul României sau „Mica Buclă” este cea mai importantă competiție ciclistă din România. Prima ediție a Turului, câștigată de echipa Bulgariei, a avut loc în 1934, pe o distanță de 1026 de kilometri, având 7 etape. Originile Turului datează însă de la începutul secolului trecut. În august 1910, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobila” a organizat Circuitul Munteniei, la care au participat 18 concurenți, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-Butimanu-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima ediție a Turului României, țara noastră devenind a șasea din lume cu propriul tur național. Din 1950 până în 1974, Turul României a fost organizat cu regularitate, urmat de o perioadă de pauză până în 1983. Din 1984, a fost reluată organizarea Turului. Cea mai rapidă cursă parcursă în cadrul Turului României a fost în 1974, între Pitești și București, când cei 109 kilometri au fost parcurși cu o medie de 52,516 km/h. Mircea Romașcanu și Constantin Dumitrescu, două legende ale ciclismului românesc, au câștigat fiecare de 3 ori Turului României, fiind cel mai mare număr de victorii individuale.

Mai multe informații despre Turul României 2020 sunt disponibile pe www.turulromaniei.com și pe www.auchan.ro.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro și de florărie – florarie.auchan.ro. Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.