Frank Marotte a fost numit director de marketing, vânzări și operațiuni al mărcii Dacia

Începând de la 1 februarie 2025, Frank Marotte va prelua funcția de Director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia. El se va alătura comitetului de conducere Dacia și îi va raporta lui Denis Le Vot, CEO Dacia.

Absolvent al Ecole Centrale Paris, Frank Marotte a dobândit peste 30 de ani de experiență în industria auto. Și-a început cariera la Peugeot, în 1993, și a ocupat mai multe funcții de conducere în Franța și în alte țări. În 2008, a fost numit șef al departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën și a coordonat evoluțiile în mai multe segmente de gamă.

În 2013, Frank Marotte s-a alăturat companiei Toyota Motor în calitate de director de planificare a produselor pentru perimetrul Europa, Rusia și Orientul Mijlociu. În cadrul companiei, el a coordonat portofoliul de produse Toyota în Europa și a fost membru al Comitetului Executiv Toyota Motor Europe.

În iulie 2019, Frank Marotte a fost numit Președinte și Director General al Toyota Franța, unde a fost responsabil pentru strategia și dezvoltarea activităților Toyota și Lexus pe piața franceză.

Începând de la 1 februarie 2025, el este numit Director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia.

„Cu deosebită plăcere și cu mare încredere salut venirea lui
Frank Marotte în funcția de Director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al Dacia. Experiența sa bogată în industria auto și leadership-ul dovedit îl recomandă ca un atu valoros pentru brand. 
Împreună cu echipele Dacia, ne continuăm misiunea de a fi lider în mobilitatea accesibilă”Denis Le Vot, CEO DACIA.

Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia oferă vehicule simple, robuste și fiabile, cu cel mai bun raport calitate/echipamente/preț și adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți. Redefinind constant ceea ce este esențial, modelele sale au devenit adevărate referințe pe piaţa auto : Sandero este cel mai vândut model din Europa în anul 2024 pe toate canalele de vânzări și liderul vânzărilor către persoane fizice de pe continent începând din 2017; Duster este cel mai vândut SUV către persoane fizice din Europa începând din 2018 iar în 2024 a fost al 2-lea cel mai vândut model pe piața de retail; Spring este soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor; Jogger este vehiculul de familie polivalent de segment C; Bigster este SUV-ul care redefinește atributele esențiale ale segmentului C. Prezentă în 44 de țări de pe 4 continente, Dacia a vândut până acum peste 11 milioane de vehicule, din care peste 9 milioane începând din 2004.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.