Facebook Messenger a anunțat o schimbare majoră pentru platforma sa de mesagerie în cursul acestei zile, modificările fiind importante pentru cei care o folosesc în fiecare zi. Facebook Messenger are implementate de marți, 27 februarie, noi funcții care le permit companiilor să-i ajute pe clienții cu probleme direct prin platforma companiei americane. Se îmbunătățește sistemul de răspuns rapid prin intermediul platformei, aducând schimbări importante pentru plugin-urile de chat și tool-urile pentru personalizarea conversațiilor.
Folosind Facebook Messenger, companiile le pot cere utilizatorilor informații privind datele de contact, utilizatorii le vor putea oferi acces rapid la informații privind adresa lor de email sau numărul asociat contului de Facebook folosit.
Facebook Messenger le permite astfel utilizatorilor să le comunice mai ușor companiilor datele de contact pentru a fi rezolvate mai ușor diversele probleme pe care le au, lucru care este foarte bun. Companiile pot folosi noile funcții ale Facebook Messenger pentru a personaliza și mesajele automate, sau interfața de chat, iar utilizatorii vor vedea interfața de chat afișată imediat într-o pagină a Facebook atunci când primesc un mesaj.