Atenţie la persoanele care se pretind angajaţi Distribuţie Oltenia sau ai partenerilor operatorului de distribuţie. ”În această perioadă, am limitat situaţiile în care avem nevoie de acces pe proprietate privată. În cazul în care întâmpinaţi o astfel de situaţie, vă rugăm să ne contactaţi.

Operatorul Distribuţie Oltenia şi partenerii săi vor alege soluţii alternative în activitatea lor operaţională şi nu vor solicita accesul pe proprietate privată decât pentru remedierea deranjamentelor sau pentru lucrări de mentenanţă menite să prevină avarii electrice importante. Nu permiteţi accesul pe proprietate/ în locuinţă persoanelor care pretind a fi angajaţi Distribuţie Oltenia sau ai prestatorilor decât dacă aţi înregistrat un deranjament electric şi personalul care se prezintă pentru remediere este echipat corespunzător şi vă poate prezenta la cerere, legitimaţia şi ordinul de serviciu.

Având în vedere contextul actual, Distribuţie Oltenia şi-a reorganizat activitatea operaţională astfel încât să asigure în continuare alimentarea cu energie electrică a consumatorilor din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea şi să diminueze cât mai mult contactul dintre angajaţii săi şi consumatori, pentru protecţia reciprocă a acestora. Acelaşi mod de lucru a fost preluat şi de partenerii şi prestatorii de servicii ai operatorului de distribuţie.

Astfel, echipele operative Distribuţie Oltenia şi cele ale prestatorilor de servicii intervin în această perioadă pe proprietatea consumatorilor de energie, doar în următoarele situaţii:
– Remedierea deranjamentelor electrice care apar în instalaţiile de branşament de până la sau după puncul de delimitare (înaintea bornelor de ieşire din contor);
– Pentru analiza sesizărilor/ reclamaţiilor consumatorilor, când acest lucru este imperios necesar (exemplu: sesizări privind starea receptoarelor deteriorate, aflate după punctul de delimitare);
– Depistarea şi eliminarea incidentelor, efectuarea de lucrări de reparaţie accidentală a reţelei necesare pentru evitarea apariţiei unor incidente sau avarii (prevenire de avarii);
– Restabilirea stării tehnice a reţelelor electrice şi efectuarea de lucrări provizorii executate în condiţii deosebite, necesare realimentării cu energie electrică a consumatorilor;
– Reparaţia rețelelor electrice, în situații care impun risc de incendiu sau de electrosecuritate.

Este important de menţionat faptul că turele operative Distribuţie Oltenia respectă o serie de măsuri de siguranţă la momentul intervenţiei în reţea (sunt echipate cu măşti, mănuşi, ochelari şi echipamente de protecţie), iar în cazul intervenţiilor la locurile de consum în care se află persoane în izolare, respectiv carantină, vor fi însoţite de echipe ISU şi DSP şi vor aplica o procedură specială. Totodată, electricienii DEO şi cei ai prestatorilor vor prezenta la cerere, legitimaţiile şi ordinele de serviciu.

Distribuţie Oltenia avertizează că a limitat şi înlocuit cu soluţii alternative următoarele activităţi care presupuneau accesul pe proprietate al echipelor sale şi ale partenerilor săi:
– Citirea contoarelor, activitate derulată de partenerul ADREM Link, va fi efectuată în această perioadă telefonic;
– Înlocuirea periodică a contoarelor a fost stopată;
– Montarea de contoare clienţilor noi, înlocuirea contoarelor defecte şi realizarea reconectărilor sunt singurele activităţi care se vor derula în continuare pe proprietatea consumatorilor, în condiţii de siguranţă pentru echipele operative şi consumatori;
– Alte acţiuni legate de grupurile de măsură (sigilări, montare contoare tip SMI) vor fi efectuate doar până la limita de proprietate.

Totodată, consumatorii de energie electrică sunt rugaţi să anunţe operatorul Distribuţie Oltenia despre orice situaţie în care persoane care pretind a fi angajaţi Distribuţie Oltenia sau ai partenerilor solicită accesul pe proprietate/ în locuinţă sau orice sume de bani în schimbul unor servicii pentru activităţi ca citirea contoarelor, etc, prin următoarele canale de comunicare:

– apelând Info Tel, la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00);
– prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro
– prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Menţionăm că Distribuţie Oltenia va păstra o colaborare strânsă cu organele de poliţie pentru preluarea acestor cazuri”, transmite Distribuție Oltenia.

Comments

comments