De azi, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi reiau programul normal. Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, începând cu 01 iulie.

Începând cu data de 01 iulie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:

Oraş

Program

Interval orar

Craiova

luni – vineri

08:30 – 16:30

Băilești

Pitești

Câmpulung

Slatina

Caracal

Drobeta Turnu Severin

Târgu Jiu

Râmnicu Vâlcea

Drăgășani

Alexandria

Roșiorii de Vede

Videle

Timișoara

luni – vineri

09:00 – 17:00

Iași

Baia de Aramă

marți

08:30 – 16:30

Călimăneşti

Curtea de Argeş

miercuri și joi

Corabia

miercuri

Horezu

Bechet

Orşova

joi

Reşiţa

joi

09:00 – 10:00

Filiaşi

vineri

08:30 – 16:30

Vânju Mare

 

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:

Subliniem în continuare importanța respectării regulilor de protecție în interiorul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:

  • Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie); * În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.

  • Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;

  • Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;

  • Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC; * Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.

  • Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;

  • Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;

  • Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi etc.

Comments

comments