De azi, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi reiau programul normal

De azi, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi reiau programul normal. Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, începând cu 01 iulie.

Începând cu data de 01 iulie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:

Oraş

Program

Interval orar

Craiova

luni – vineri

08:30 – 16:30

Băilești

Pitești

Câmpulung

Slatina

Caracal

Drobeta Turnu Severin

Târgu Jiu

Râmnicu Vâlcea

Drăgășani

Alexandria

Roșiorii de Vede

Videle

Timișoara

luni – vineri

09:00 – 17:00

Iași

Baia de Aramă

marți

08:30 – 16:30

Călimăneşti

Curtea de Argeş

miercuri și joi

Corabia

miercuri

Horezu

Bechet

Orşova

joi

Reşiţa

joi

09:00 – 10:00

Filiaşi

vineri

08:30 – 16:30

Vânju Mare

 

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:

Subliniem în continuare importanța respectării regulilor de protecție în interiorul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:

  • Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie); * În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.

  • Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;

  • Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;

  • Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC; * Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.

  • Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;

  • Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;

  • Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here