
De azi, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi reiau programul normal. Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, începând cu 01 iulie.
Începând cu data de 01 iulie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:
Oraş |
Program |
Interval orar |
Craiova |
luni – vineri |
08:30 – 16:30 |
Băilești |
||
Pitești |
||
Câmpulung |
||
Slatina |
||
Caracal |
||
Drobeta Turnu Severin |
||
Târgu Jiu |
||
Râmnicu Vâlcea |
||
Drăgășani |
||
Alexandria |
||
Roșiorii de Vede |
||
Videle |
||
Timișoara |
luni – vineri |
09:00 – 17:00 |
Iași |
||
Baia de Aramă |
marți |
08:30 – 16:30 |
Călimăneşti |
||
Curtea de Argeş |
miercuri și joi |
|
Corabia |
miercuri |
|
Horezu |
||
Bechet |
||
Orşova |
joi |
|
Reşiţa |
joi |
09:00 – 10:00 |
Filiaşi |
vineri |
08:30 – 16:30 |
Vânju Mare |
Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
-
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
-
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
-
Numărul de fax: 0248 524 834.
Subliniem în continuare importanța respectării regulilor de protecție în interiorul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:
-
Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie); * În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.
-
Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
-
Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
-
Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC; * Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.
-
Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
-
Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;
-
Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi etc.