Vânzările Dacia au atins, în primele opt luni ale acestui an, un nou record, cu peste 391 000  unități livrate pe piețele mondiale, în creştere cu 7,3% față de aceeași perioadă a anului 2015.

Din anul 2004, Dacia a vândut peste 4 milioane de vehicule în principal în Europa şi în bazinul mediteraneean. La sfârşitul anului 2016, Dacia stabileşte un nou record de vânzări, cu peste 391 000 de unități vândute în opt luni, în creștere cu 7,3 % față de perioada similară a anului trecut. În plus, marca beneficiază de un capital de simpatie nedezmințit în rândurile clienţilor săi.

Recorduri de vânzări

La sfârşitul lunii august 2016, Dacia a vândut 391 098 vehicule, în creştere cu 7,3 %. Din cele 44 de ţări unde este vândută marca, 27 stabilesc recorduri fie în materie de vânzări, fie de cotă de piaţă.

–  În Europa, vânzările ating 288 477 unităţi, ceea ce constituie un nou record (+12,5 %). Sandero este pe locul al treilea în clasamentul vehiculelor din segmentul B cel mai vândute către persoane fizice în Europa [4]. Dacia Duster se situează pe locul al doilea în topul vehiculelor din segmentul C cele mai vândute către persoane fizice în Europa.

–  În Franţa, nivelul vânzărilor până la finele lunii august se situează la 77 671 unități, în creștere cu 12,3 % faţă de perioada similară a anului precedent. Dacia își depășește astfel recordul vânzărilor de vehicule de persoane în interval de 8 luni, cu peste 76 000 de unităţi. Vânzările modelului Sandero cresc cu 26,7 %, ceea ce îi permite să urce 3 locuri în clasamentul francez. Sandero este astfel, la finele lunii august, cel mai vândut vehicul către persoane fizice în Franţa.

–  În restul ţărilor europene, vânzările Dacia cresc cu 12,6 % (până la 210 806 unităţi).

–  În Italia, Dacia stabileşte un nou record de vânzări, cu 38 316 unităţi, în creștere cu 18,2 %. Alte recorduri se înregistrează în Spania, cu 39 192 unităţi vândute, Polonia, cu 13 381 unităţi şi o cotă de piaţă record, de 4,3 %. În Republica Cehă, Dacia obține cea mai bună cotă de piață din istoria sa, de 4,8 %.

–  În Maroc, vânzările Dacia ajung la 28 327 unităţi, în creştere cu 21,9 %. Marca este lider autoritar al pieţei, atât pentru autoturisme, cât şi pentru vehiculele utilitare, cu o cotă de 26,4 %.

–  În Turcia, Dacia reuşeşte să atingă un nou record în materie de cotă de piaţă (4,7%), datorită celor 26 984 de vehicule vândute în primele opt luni ale anului.

Prezentă în 44 de țări, Dacia este pregătită să pună în valoare noile evoluții ale gamei Sandero și Logan pentru a-şi amplifica succesul comercial. Succes care, de peste zece ani, are la bază o reţetă simplă: o gamă de produse atrăgătoare disponibile la cel mai bun raport preţ/prestaţii.

Comments

comments