Dacia a rămas a cincea marcă auto din Franţa în anul 2015, însă cota sa de piaţă a scăzut cu 5% faţă de 2014, până la 5,1%.

Pe primul loc s-a clasat Renault. Astfel, modelele firmei au reprezentat o cincime din maşinile noi vândute anul trecut în Franţa.

Următoarea în top a fost Peugeot, urmată de Citroen. Mai mult, în ciuda scandalului Dieselgate, Volkswagen și-a menținut locul patru pe piața franceză.

În 2015,  aproape două milioane de maşini noi au fost vândute în Franţa, cu 6,8% mai mult faţă de anul precedent. Dintre producătorii de maşini premium, Audi s-a clasat cel mai bine, pe locul 10, înaintea rivalilor de la Mercedes şi BMW. Dintre companiile din top 30, doar Dacia, Alfa Romeo şi DS, marca de lux a Citroen, au pierdut din cota de piaţă în 2015.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI