Cumpărăturile online au crescut, la nivel mondial, datorită pandemiei. Unul din cinci consumatori la nivel mondial a făcut zilnic cumpărături online în timpul pandemiei.

Peste jumătate au cumpărat de la mai mulți comercianți, pentru acoperirea nevoilor, și un procent similar afirmă că ar plăti mai mult pentru produse mai sănătoase și fabricate local, potrivit unui raport realizat de PricewaterhouseCoopers.

Conform rezultatelor studiului, sunt cinci tendințe care se conturează pe piața de retail post-pandemie. Abordarea de tip omnichannel, branduri de încredere, produse sănătoase, digitalizarea lanțului de aprovizionare și importanța inițiavelor privind sustenabilitatea.

Cu toate că vânzările online din comerțul cu amănuntul sunt estimate să crească la 22,4% în 2023, magazinul fizic va fi în continuare atractiv pentru consumatori, deoarece, chiar dacă sunt preocupați de sănătate și siguranță, ei vor dori în continuare să își facă unele cumpărături în magazinele fizice, pentru că își doresc să testeze anumite produse. Raportul indică, de altfel, că oamenii pun pe aceleași locuri, ca importanță, nevoia de a vedea și atinge produsele cu cea de a avea siguranța și de a-și proteja sănătate. În același timp, pe măsură ce coerțul online crește, consumatorii se așteaptă la o transparență mai mare în ceea ce privește starea comenzii și livrarea, iar unii doresc livrarea foarte rapidă”, conform studiului.

Comments

comments