„Au început forajele geotehnice care vor sta la baza proiectului de modernizare a Transfăgărășanului (DN7C)! În cadrul studiului de fezabilitate comandat de CNAIR trebuie stabilite soluțiile care să permită circulația pe Transfăgărășan pentru o perioada de timp cât mai îndelungată (de preferat pe tot timpul anului), inclusiv pe secțiunea Piscu Negru – Bâlea Cascadă” a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Aceste soluții ar putea fi:
copertine de protecție din beton;
panouri de informare digitale la intrările pe Transfăgărășan (Curtea de Argeș/Cârțișoara) care să arate șoferilor numărul de locuri de parcare libere, condițiile meteo (vânt/polei/temperaturi);
zone pentru parcări cu spații pentru comercianți;
puncte de belvedere;
închiderea sigură a tunelului de la Bâlea Lac;
îmbunătățirea siguranței rutiere.
Elaborarea studiului de fezabilitate are o durată de 12 luni și ar trebui să fie gata la începutul anului viitor. Finanțarea este asigurată din Programul Transport (40 %).