CEZ România îşi lansează conturile corporate de Twitter şi Instagram

Incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ in Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale cu doua conturi noi, Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania). Astfel, clientii CEZ au la dispozitie mai multe canale online prin care se pot informa cu privire la produsele si serviciile Grupului, proiectele de responsabilitate sociala in care se implica, modificarile legislative care ii vizeaza si noutatile despre activitatea desfasurata in aria in care asigura alimentarea cu energie electrica si furnizarea de gaze naturale.

Toate noutatile in doar 140 de caractere
Contul de Twitter este, incepand de luna trecuta, sursa de unde cei interesati afla in timp real cele mai importante stiri si noutati care vizeaza piata de energie si gaze naturale, dar si cele mai bune oferte CEZ. In acelasi timp, clientii Grupului CEZ in Romania vor gasi acolo, saptamanal, listele localitatilor unde sunt planificate intreruperi in alimentarea cu energie electrica, in toate cele sapte judete din aria Distributie Oltenia.

Print

CEZ prin filtrul Instagram
Prezenta Grupului CEZ pe contul de Instagram ofera oportunitatea de a descoperi prin imagini spectaculoase munca oamenilor din CEZ, care contribuie, zi de zi, la imbunatatirea serviciilor si se asigura ca energia ajunge la toti clientii. Energia oamenilor care lucreaza in teren sau in instalatiile electrice, completata de frumusetea locurilor, vor ajunge catre toti cei care vor urmari contul CEZ Romania de Instagram.

„Suntem o companie care inoveaza constant si ne dorim sa fim cat mai aproape de clientii nostri, care au nevoie de acces simplu si rapid la toate informatiile utile despre un serviciu care face parte din viata lor permanent, fara exceptie. Asa ca pasul de a ne extinde comunicarea in mediul online era unul firesc: oamenii sunt prezenti aproape non-stop pe retelele sociale, de acolo afla stirile, acolo interactioneaza prima oara atunci cand au o nemultumire si acolo se exprima atunci cand apreciaza o imagine, un mesaj, o actiune. Evoluam odata cu modul in care ni se schimba viata prin digitalizare”, a declarat Angelica Barbu, Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ.

Grupul CEZ pe Facebook, LinkedIn si Youtube
In afara de cele doua canale noi, CEZ Romania este prezent deja de mai bine de un an pe Facebook (www.facebook.com/cezromania), acolo unde sunt comunicate zilnic informatii utile despre toate serviciile, ofertele, activitatile si companiile Grupului CEZ in Romania.

De asemenea, cei care doresc sa fie la curent cu activitatea de business si oportunitatile de cariera ale Grupului, pot accesa pagina oficiala de LinkedIn (www.linkedin.com/company/cez-romania), iar cei interesati sa urmareasca materiale video de informare, din cadrul campaniilor sau proiectelor de CSR, se pot abona la Canalul de YouTube (www.youtube.com/romaniacez) al Grupului CEZ in Romania.

Despre CEZ in Romania

Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie Electrica Oltenia SA care, dupa procesul de transformare, asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea si Teleorman. Afacerile Grupului CEZ in Romania sunt reprezentate de cele 8 companii – Distributie Oltenia, CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development si TMK Hydroenergy Power.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.