CEZ nu are astăzi program de lucru cu publicul. Pe 20 iulie se sărbătoreşte Ziua Energeticianului

0
436

In data de 20 iulie se sarbatoreste Ziua Energeticianului, sarbatoare specifica sistemului energetic. Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania isi intrerup activitatea in data de 20 iulie 2017.

Incepand cu data de 21 iulie 2017 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.

Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Echipele operative Distributie Oltenia
Pe parcursul zilei de 20 iulie, cu ocazia sarbatoririi Zilei Energeticianului, nu au fost planificate intreruperi programate.

Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
Pentru informatii comerciale privind serviciul de distributie a energiei electrice, clientii pot solicita informatii de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00, la numerele de telefon cu tarif normal in reteaua nationala, mentionate mai sus.

Deranjamentul poate fi transmis fara a mai intra in direct cu un operator!
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum care incepe cu „005” si poate fi regasit pe factura.

Astfel, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului puteti transmite deranjamentul fara a mai intra in direct cu un operator uman, daca acestia sunt angajati in alte convorbiri. Veti fi indrumat de catre mesajele prestabilite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here