Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia se închid pentru o lună! Toate serviciile trec în online. Operatorul Distribuție Oltenia anunță transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile. Centrele de Relații cu Utilizatorii vor fi inchise până la 07 decembrie 2020

Începând de luni, 09 noiembrie, și până la data de 07 decembrie 2020, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea își vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite consumatorilor de energie electrică din zona Olteniei sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, DEO contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunitățile în care operează.

Canalele de comunicare online ale operatorului Distribuție Oltenia sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toata gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică: canalele dedicate racordării – relatiiclienti@distributieoltenia.ro, Info Tel, formularul de sesizări și website-ul oficial www.distributieoltenia.ro. În plus, DEO pune la dispoziția consumatorilor de energie  numere de telefon suplimentare pentru contactul direct cu echipa sa de specialiști.

Mai jos puteți regăsi numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:

       What’s app și voce:

Județ Numere de telefon What’s app
Argeș 0372 524 491/ 0372 524 310 0727 782 412
Dolj 0372 524 255/ 0372 524 264 0727 782 418
Gorj 0372 524 438/ 0372 524 147 0727 782 427 
Mehedinți 0372 524 335/ 0372 524 540 0727 782 430
Olt 0372 524 371/ 0372 524 369 0727 782 417
Teleorman 0372 524 213/ 0372 524 221 0727 782 441
Vâlcea 0372 524 471/ 0372 524 480 0727 782 416

 

*numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională

       canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;

       apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);

       prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;

       prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

       detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).

Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.

Comments

comments