Începând de luni, 26.04.2021, Centrele de Relații cu Clienții din Craiova și Pitești își prelungesc programul de lucru.

  • Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare situate în Pitești, str. Dârzu, nr. 1A, județul Argeș și Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, județul Dolj își prelungesc programul de lucru cu publicul, derulându-și activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00);
  • Pentru a reduce timpul de așteptare, furnizorul va redeschide accesul clienților la utilizarea kiosk-urilor MY CEZ Kiosk din incinta centrelor;
  • Pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
  • Clienții vor fi întâmpinați în continuare de aceeași echipă dedicată, iar contractele, serviciile și produsele rămân valabile și neschimbate.

Chiar și după schimbarea acționariatului, din 31.03.2021, CEZ Vânzare rămâne același furnizor de energie și gaze naturale de încredere, preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru clienții săi.

Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din Craiova și Pitești se va prelungi cu 1 h, cu respectarea strictă a măsurilor sanitare de prevenție împotriva răspândirii virusului SARS – COV2.

Suplimentar, furnizorul va redeschide accesul clienților la utilizarea kiosk-urilor MY CEZ Kiosk din incinta centrelor, care le oferă clienților următoarele facilități:

  • Informații despre sold, plăți și facturi (listă și istoric facturi, valori de plată, status facturi, printarea și vizualizarea facturilor, transmiterea acestora către o adresă de email indicată, plata cu cardul, integrală sau parțială a facturilor de energie/ gaze);
  • Transmiterea indexului autocitit (afișarea detaliilor de la ultima citire înregistrată în sistem, posibilitatea de a înregistra indexul autocitit pentru energie sau gaze, etc.);
  • Informații despre contractul de energie/ gaze naturale (numărul și data de încheiere a unui contract, valabilitatea acestuia, modalitatea de transmitere a corespondenței: poștă sau electronic, adresa de corespondență, etc);
  • Trimiterea unei solicitări/sesizări (posibilitatea transmiterii unei petiții prin completarea unor câmpuri dedicate).

IMPORTANT:

Procedurile de contractare CEZ Vânzare rămân la fel de simple:

Suplimentar, furnizorul de energie electrică și gaze naturale a pregătit oferte și servicii ce pot fi contractate simplu și rapid din confortul de #acasă. Mai multe informații aici.

CEZ Vânzare își va continua angajamentele și parteneriatele, respectând clauzele contractuale și relația comercială cu clienții săi, în timp ce canalele de comunicare, punctele de plată și contact rămân neschimbate.

În prezent, echipa CEZ Vânzare rămâne alături de clienții săi sub aceleași însemne portocalii CEZ. Dacă și când acest lucru se va schimba, clienții vor primi toate informațiile necesare în mod prompt și transparent.

Comments

comments