Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare vor fi închise pe 21 iunie

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 21 iunie 2021, reluându-și activitatea în data de 22 iunie 2021

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 21 iunie 2021, a doua zi de Rusalii, drept sărbătoare legală și zi liberă la nivel național.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare

Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în ziua de 21 iunie 2021.

Începând cu data de 22 iunie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Baia de Aramă, Băilești, Călimănești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Baia de Aramă, Călimănești, Curtea de Argeș, Corabia, Horezu, Bechet, Orșova, Reșița, Filiași și Vânju Mare, își vor relua activitatea după zilele libere naționale, conform programului de mai jos:

Oraş Dată Interval orar
Curtea de Argeş Miercuri, 23 iunie 2021 08:30 – 16:30
Corabia
Horezu
Bechet
Orşova Joi, 24 iunie 2021 08:30 – 16:30
Reşiţa Joi, 24 iunie 2021 09:00 – 10:00
Filiaşi Vineri, 25 iunie 2021 08:30 – 16:30
Vânju Mare

 

Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/

Cum se efectuează o programare?

  • Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
  • Completați numele, prenumele, adresa de mail;
  • Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
  • Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
  • Înregistrați programarea.

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.