CEZ Vânzare acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2023, cu prilejul Adormirii Maicii Domnului, dar și pe data de 14 august. Astfel, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele respective.
Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Începând cu data de 16 august, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Caracal, Curtea de Argeș, Târgu Jiu, Videle, Drăgășani, Pitești, Roșiorii de Vede, Băilești, Câmpulung, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea și Slatina.
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Aplicaţia mobilă My CEZ – disponibilă în Google Play și App Store;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând cezinfo.ro/sesizari2-form/
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul cezinfo.ro/ – disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.