Casa de Pensii Argeș recomandă transmiterea documentelor prin mijloace electronice! Informații utile se pot obține la telefon. Casa Judeteana de Pensii Arges anunta ca in perioada 5 – 9 aprilie 2021, pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, bilete de tratament balnear, persoanele interesate se pot adresa pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394 sau in scris la adresa: relatii@cjparges.ro.

Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges – www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe adresa mai sus mentionata.

Recomandam transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, in original)  prin poștă, cu confirmare de primire.

“Pentru siguranta dumneavoastra, dar si a noastra, va rugam ca in situatia in care prezentati simptome virale, sa amanati deplasare la Casa Judeteana de Pensii Arges si sa utilizati mijloacele de comunicare prezentate mai sus, evitându-se astfel contactul direct” se arată într-un comunicat oficial al Casei de Pensii Argeș.

Comments

comments