”ÎN ATENTIA ANGAJATORILOR SI A PERSOANELOR CARE SOLICITA INSCRIEREA LA PENSIE! Împreună cu dosarul de pensie pentru limita de varsta, anticipata, anticipata partiala sau invaliditate, persoanele angajate trebuie sa prezinte adeverinta eliberata de angajator din care sa rezulte datele de identificare/contact ale acestuia: adresa, e-mail, nr. telefon, nr. fax. În cazul celor care sunt angajați la mai multe firme în același timp, aceștia trebuie să depună o adeverință din partea fiecărui angajat în parte” precizează Casa Județeană de Pensii Argeș.
Modelul adeverintei se regaseste la sediul institutiei sau se poate descarca de pe următorul link: http://www.cjparges.ro/formulare/Adev_angajator_L76_2022.pdf
Adeverința este necesară în vederea aplicării prevederilor Legii nr.76/2022 pentru completarea art. 106 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, potrivit căreia casele de pensii au obligația de a transmite și angajatorilor, nu doar angajaților care au solicitat pensionarea, informații cu privire la emiterea deciziilor de pensionare pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parțial sau de invaliditate.