CAS Argeş îşi transferă activitatea în mediul online. Se recomandă evitarea deplasării publicului la sediul instituţiei

CAS Argeş îşi transferă activitatea în mediul online. Măsura este stabilită în scopul evitării riscului de îmbolnăvire cu noul virus și de protecție a asiguraților, angajatorilor, partenerilor și alte terțe persoane.

Drept urmare, conducerea instituției roagă publicul să utilizeze, pentru informații, site-ul instituției www.casag.ro, precum și adresa de poștă: CAS Argeș, b-dul I.C. Brătianu, nr.62, Pitești sau telefonic, la numerele: 0248285928, 0248285515, 0788385366, 0788385367.

Având în vedere situația de risc, cauzată de apariția COVID 19 pe teritoriul României, Casa de Asigurări de Sănătate Argeș recomandă, pentru perioada imediat următoare, evitarea deplasării publicului la sediul instituției și efectuarea corespondenței în mediul on line sau prin intermediul Poștei Române ori a altui furnizor de servicii de curierat.

Astfel: de pe site-ul instituției www.casag.ro se pot descărca cererile necesare eliberării anumitor documente, care pot fi transmise și prin e-mail la adresele:

  • documentele necesare emiterii cardului național duplicat (secrgen@casag.ro, urmarire@casag.ro)

  • documentele necesare dobândirii calității de asigurat (secrgen@casag.ro, urmarire@casag.ro)

  • documentele necesare eliberării cardurilor europene de asigurări sociale de sănătate (secrgen@casag.ro, ce@casag.ro)

  • documentele necesare eliberării formularelor europene (S1, S2) – secrgen@casag.ro, ce@casag.ro

  • documente necesare eliberării dispozitivelor medicale pentru recuperarea unor deficiențe organice sau funcționale în ambulatoriu (secrgen@casag.ro, dm@casag,ro)

  • documente necesare pentru îngrijirile la domiciliu (secrgen@casag.ro)

ANGAJATORII care trebuie să depună documente în vederea recuperării sumelor reprezentând indemnizații pot depune prin poștă solicitarea scrisă, la care se atașează centralizatorul privind certificatele de concediu medical. Numărul de înregistrare va fi transmis, scanat, pe adresa de e-mail a firmei.

PERSOANELE FIZICE: pot transmite cererea privind solicitarea indemnizației de asigurări sociale de sănătate prin poștă sau pe adresa de email secrgen@casag.ro.

Fiecare document transmis instituției se va însoți de o copie a actului de identitate, precum și de un număr de telefon al solicitantului.

Pentru informații financiare, aveți la dispoziție numărul de telefon 0248285928, interior 2008, 0248285515, 0788385366, 0788385367, precum și adresa de email: buget@casag.ro

Pentru informații privind furnizorii de servicii medicale în asistență medicală primară (medici familie), înregistrarea nou născuților, aveți la dispoziție adresa de email mf@casag.ro, precum și numărul de telefon 0248285928, 0248285515, 0788385366, 0788385367 interior 2012.

C.A.S. ARGEȘ va răspunde solicitărilor primite, utilizând aceleași canale de comunicare.

Intenția instituției este aceea de a evita aglomerarea la ghișeele instituției și de evitare a posibilității de transmitere a virusului.

Recomandăm publicului care se va deplasa la sediul instituției, să utilizeze dezinfectantul pus la dispoziție la intrarea în unitate, iar în cazul în care sunt prezente simptome, avem rugămintea să se utilizeze masca de protecție. De asemenea, vă rugăm să păstrați distanța de cel puțin un metru față de altă persoană.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.