În 2016 Auchan şi-a propus să vândă în trei ţări europene peste 300 de produse româneşti.

Estimează că vor lucra în acest proiect cu 100 furnizori români, iar cifra de afaceri generată va fi de aproximativ 5 milioane de euro. Prima ţară în care se va aplica acest plan va fi Italia.

Compania a demarat inca din acest an un proiect pilot cu hipermarketurile Auchan din Italia unde au vandut 27 de articole, produse de 10 producători români. Cifra de afaceri generata a fost de 85.000 de euro.

Produsele româneşti care vor merge în Europa sunt, printre altele, Eugenia, berea Ursus şi conservele Scandia. Ţări potenţiale de export sunt Luxembourg Franţa, eventual Spania, spun oficialii lanţului.

În momentul de faţă, Auchan Romania comercializează în reţeaua de aici aproximativ 800 de produse marcă proprie în urma colaborarii cu 90 de furnizori. Cifra de afaceri generata de marcile proprii se cifreaza anul acesta la 180 de milioane de lei, in urma vanzarii a 65 de milioane de articole vandute, adica 7% din vanzarile cantitative.

Pentru 2016, compania estimează că va comercializa 1.200 de produse marcă proprie furnizate de 140 de producători locali, iar cifra de afaceri generata va fi de 230 de milioane de lei, in urma vanzarii a 85 de milioane de articole.

Comments

comments