Astrolog Minerva: Titanicul s-a scufundat între… două eclipse. Vasul a fost destinat dezastrului chiar din clipa comenzii lui

M-am apucat sa scriu acest material dintr-un imbold. Ca intotdeauna cand cauti ceva, dai peste altceva. Si mi-am dat seama ca poate nu intamplator imi este dat sa scriu despre tragedia care a marcat intr-un fel toate dramele care au framantat secolul 20, pentru ca strafundurile apelor ascund inca taine si mistere care se vor elucidate.

Grandoare, lux si moarte

Cine nu a auzit de Titanic si de teribila tragedie care l-a fixat in memoria colectiva, definitiv si irevocabil? Bunicii nostri isi aminteau de Titanic ca de o intamplare a vremii lor care a nascut chiar un adevarat folclor, parintii nostri si noi ii stim povestea fie din filme, fie din carti, fie de pe Internet. Putini stiu insa ca aceasta nava a fost destinata dezastrului din chiar clipa comenzii ei.

Pe 28 iulie 1908, santierele navale Harland Wolff din Belfast primeau de la Bruce Ismay, proprietarul liniei maritime White Star Line, comanda construirii celei mai mari nave de transport din clasa Calatori. Ismay mai lansase la apa navele Britannica si Olimpic, la fel de mari, la fel de luxoase, la fel de costisitoare.

Pe data de 31 iulie, comanda este acceptata. Proiectarea navei i-a implicat pe Lordul Jamex Halifax Pirrie – directorul santierului naval, inginerul Thomas Andrews – seful Departamentului Proiectare a santierului si Alexander Carlisle – managerul general al santierului.

Constructia propriu-zisa a Titanicului a inceput pe 31 martie 1909. Ca sa va inchipuiti despre ce era vorba, imaginati-va trei terenuri de fotbal, unul langa altul. Iar intre ele, un bloc de 11 etaje in picioare si alte 2 blocuri de cate 10 etaje culcate, unul in prelungirea celuilalt: este vorba despre lungimea (269,1 m), latimea (35 m) si inaltimea vaporului (18 m de la nivelul apei pana la puntea principala si alti 30 m submersibili).

Constructia Titanicului s-a incheiat pe 31 mai 1911, iar echiparea navei, pe 31 martie 1912. La care adaugati patru cosuri de cate 19 m inaltime fiecare: 3 functionale penru arderile din sala masinilor si unul pentru ventilatie.

Cu un tonaj de 46 328 tone si o viteza de croaziera de 32 km/ora si o viteza maxima de 41km/ora, nava era pregatita sa ia la bord aproximativ 3600 de persoane. Dar pentru dumul inaugural nu s-au imbarcat decat 2223 de persoane (cu tot cu echipaj).

Ca lux, Titanicul oferea o piscina, sala de gimnastica si sport, bai turcesti, o biblioteca si un teren de squash. Camerele de zi de la clasa intai erau placate cu lemn scump, mobila si alte decoratiuni elegante. In plus, cafeneaua pariziana oferea o bucatarie foarte agreabila pentru pasagerii clasei intai.

Pleaca in prima si ultima lui cursa pe 10 aprilie 1912 din portul Southmpton, Anglia. Cinci zile mai tarziu era scufundat. Ultimele coodonate inregistrate in jurnalul de bord sunt 41 gr 43 min 55 sec N si 49 gr 56 min 45 sec V.

O eclipsa rău prevestitoare

Am configurat temele astrale pentru toate cele patru momente importante: comanda, constructia, lansarea si scufundarea. M-au uimit doua lucruri: in trei dintre cele patru teme apar doua cruci in semne cardinale – actiunea – si o cruce in semne mutabile – deruta sau prea marea siguranta de sine.

In momentul predarii comenzii, puteti observa crucea in semne cradinale. Unul din brate este format din Nodurile Lunare, pe axa Mijlocul Cerului – Fundul Cerului. Mijlocul Cerului este implicat oriental intr-o tripla conjunctie Venus – Nodul Nord – Pluto (Venus si Nodul Nord sunt in decanul stapanit de Luna – apa, casa de lux plutitoare), iar Pluto in decanul stapanit de Uranus (accidentul virtual) si intr-una occidentala Venus (luxul) – Neptun (constructie care trebuie sa mearga pe apa) aflat in decanul stapanit de Pluto, Mercur (cererea oficiala de constructie) in decanul stapanit de Neptun (visul, grandoarea, imaginea despre sine, momentul memorbail s.a.m.d.), toate fiind in semnul Racului, semn de apa. Mi se pare interesant rolul pe care il joaca Venus intr-o conjunctie stransa cu Nodul Nord pe Mijlocul Cerului.

Toate energiile trebuie stapanite. Dar oare s-a reusit acest lucru? Aceasta nava de lux trebuia sa se construiasca odata si odata.

Luxul comandat poate fi pus pe seama Ascendentului in Balanta, semn stapanit de Venus, Ascendent care se afla in decanul lui Venus. Iata luxul in toata desfasurarea lui, dar si surpalicitarea prin lux. Conditiile de la clasele a II-a si a III-a erau mai bune decat pe alte nave ale vremii, existand patru ascensoare pentru pasagerii de la clasa intai.

La fel de interesanta este aglomerarea de planete din semnul Leului. Clusterul este gupat, ca si cel anterior, intre Marte – Soare – Luna, cu luminariile in decanul Soarelui (era vorba doar despre cea mai mare nava de pasageri din lume!), iar Marte in cel al lui Jupiter, Jupiter fiind favorabil navigatiei intr-un anumit context.

De cealalta parte a lui Marte, avem Jupiter si Luna Neagra, ambele marcaje in decanul lui Marte. Putem spune ca suntem in fata unei combinatii explozive, doar ca aceasta energie debordanta este potentata de Saturn aflat in Berbec (semn in care el nu se simte prea bine) si in decanul stapanit de Marte, planeta care restrictioneaza si intarzie mersul lucrurilor.

Dar oare ce intarzie sau mai precis ce il avertizeaza pe Saturn? Seschipatratul cu Luna Neagra ar putea fi cheia – o greseala facuta din neatentie, din prea mare siguranta de sine sau din ignoranta, va duce la distrugerea a tot ceea ce se va construi.

Cel putin eu asa interpretez mesajul. In momentul impactului, Titanicul avea o viteza de 22 de noduri pe ora (1 nod este echivalentul unei mile marine – 1852 m sau 1 nod = 1852 km/ora), viteza la care avea nevoie cel putin de o ora ca sa vireze pentru a evita impactul.

Soarele este in inconjunctie cu Nodul Sud din Capricorn, iar Marte in inconjunctie cu Uranus din acelasi semn, ambele, Nod Sud si Uranus, conjuncte cu Fundul Cerului. Inconjunctia ar trebui interpretata drept dorinta de a avea ceea ce nu poti sa ai si frustrarile rezultate de pe urma eforturilor zadarnice. Maretia Titanicului a fost efemera, dar se pastreaza in amintire.

În sfârșit, Uranus, maestrul surprizelor plăcute și neplăcute, este în Capricorn, în decanul lui…Venus

Si lucrul cel mai interesant este ca predarea comenzii de constructie a navei a fost precedata de o eclipsa de luna, in semnul Capricornului, la 21 gr 02 si care s-a produs pe 13 iulie 1908. Eclipsa de Luna era conjuncta cu Nodul Sud din tema ridicata la momentul pe comenzii. Adica foarte multe sperante si, in acelasi timp, iluzii, vizavi de acest vapor, de parca toata lumea cerea prea mult de la el! Din punct de vedere karmic, Nodul Sud inseamna plati, achitarea unor datorii fata de trecut, iar aceasta plata a fost acest vapor care a dus cu el, in adancuri, peste 1500 de suflete.

Drumul către moarte este pavat cu bune intenții

Sa vedem acum tema natala din momentul inceperii constructiei propriu-zise. La prima vedere, observam crucea in semne mutabile. Unul din bratele acesteia il constituie si de aceasta data, axa nodurilor lunare. Nodul Nord este conjunct cu Pluto, unde altundeva decat in Casa fatalitatii, Casa a 12-a, in semnul Gemenilor si in decanul stapanit de Uranus.

Ascendentul in Gemeni si el in decanul lui Uranus, arata foarte multa siguranta de sine pe un fundament destul de fragil, daca ne gandim la modul cum lucreaza Uranus – spasmotic, prin surprindere.

Celalalt brat al crucii mutabile are la un cap pe Mercur in Pesti – in momentul proiectului nu s-a luat in calcul tocmai hazardul, Titanicul era considerat mai sigur decat pamantul. Ori Mercur, aflat in decanul lui Pluto, este stapanul Ascendentului si in aceasta calitate actioneaza implacabil. La celalalt capat se gasea Luna Neagra, in decanul stapanit de Venus: constructia trebuia sa fie realizata cu tot ce era modern pe piata, cu atentie si sa isi respecte numele.
Soarele in Berbec, in decanul lui, facea o conjunctie stransa cu Saturn si una mai larga cu Venus. Primul, aflat si el in decanul Soarelui, iar Venus in decanul lui Marte.

Luna, în Leu, în decanul lui Jupiter, era conjunctă cu Fundul Cerului și în opoziție cu Mijlocul Cerului

Marte la randul sau, era in domiciliu si conjunct cu Uranus, in Capricorn, amandoi in decanul lui Venus, in Casa a 8-a. Am putea spune ca nava care se construia avea sa fie distrusa prin coliziune (Marte in Capricorn nu este doar exaltat, ci si agresiv, doar este in domiciliu) printr-un concurs de imprejurari neasteptat (Uranus), in urma unei reactii tarzii (Mercur).

Uranus si Mercur sunt legati printr-un sextil, am spune ca este un aspect bun daca nu ar interveni quincunxul dintre Marte si Pluto din Casa fatalitatii. Aceeasi conjunctie facea un seschipatrat si cu Jupiter, aflat in Fecioara, in decanul stapanit de Mercur.
Ar sugera si el distrugerea pe neasteptate si, pentru ca este in decanul lui Mercur, as adauga amanarea comezii de a incetini viteza, desi avertizarea ca sunt ghetari in zona fusese facuta.

Si din nou quincunxul sau inconjunctia despre care vorbeam mai sus. Si mai este un aspect greu. Conjunctia Marte – Uranus din Casa a 8-a este in quincunx cu Pluto si Nodul Nord, iar Marte face un semipatrat cu Nodul Sud. Falsa iluzie de securitate.

Neptun, in Casa a 2-a, venituri obtinute de pe urma transportului, in Rac, in decanul lui Pluto, era in quincunx cu Mijlocul Cerului, in semipatrat cu Nodul Nord si in seschipatrat cu Nodul Sud. Legatura karmica?

Un nou semnal ignorat – altă eclipsă de Lună

Lansarea la apa a Titanicului, pe 31 mai 1911, a fost precedata tot de o eclipsa de Luna, care a avut loc pe 13 mai 1911 in semnul Scorpionului, semn stapanit de Marte si Pluto. Din nou Luna trecea peste Nodul Sud al temei astrale ridicate pentru momentul lansarii la apa!! Nodul Sud este in decanul lui Neptun, zeul marilor si oceanelor, si conjunct cu Jupiter aflat in decanul lui Pluto.

Ascendentul in Leu, in decanul lui Jupiter, arata stralucirea pe care o emana Titanicul, simbol al stabilitatii pe apa, dar si al luxului aristocratic.
Soarele, stapanul Ascendentului, era in Gemeni, in decanul stapanit de Mercur. Titanicul era rodul mintii logice si matematice a celor trei proiectanti, care insa au facut o gafa. De neiertat. Ireparabila.

Nu au luat in calcul hazardul. Luna facea o conjunctie stransa cu Venus si Neptun in Rac, in Casa fatalitatii, cu precizarea ca Neptun se afla in decanul sau, iar Luna si Venus in cel stapanit de Soare. Tripla conjunctie facea opozitie cu Uranus aflat in Capricorn, in grad anaretic, alt semnal ca ceea ce pornea pe ape avea sa o sfarseasca brusc si rapid, asa cum procedeaza Uranus.

Si inca un semnal ca Uranus pregateste ceva este quincunxul cu Pluto, aflat in Gemeni, in decanul stapanit de Uranus, ca si cum cei doi pun la cale grozavia. Ce inseamna quincunxul in context? Este un aspect greu de stapanit, tensionat, cu tendinta de a dispersa energiile, de a da nesiguranta si teama inconstienta.
Luna Neagra in Sagetator, in decanul stapanit de Marte prin quincunxul cu Neptun, repune in discutie, oare pentru a cata oara, ideea falsei securitati pe care o inspira giganticul apelor, Titanic.

Marte este in Pesti, in decanul stapanit de Pluto si face patrat cu Pluto din Gemeni. Vine si el sa se ralieze acestei taine astrale, sugerand ca actiunea se va petrece pe drum de ape, intr-un voiaj lung.

Degetul lui Dumnezeu…

Si in momentul scufundarii, tema astrala ne pune in fata unei cruci cardinale. Luna este conjuncta, in Pesti, cu Scheat – steaua inecatilor. De fapt, Scheat este talonata, deoparte si de alta, de Luna si de Venus. Intr-adevar foarte multe femei si copii morti. Nu neaparat toti prin inecare, cat prin hipotermie, apa era foarte rece, sub 12 grade.

Primul si ultimul voiaj al Titanicului a fost marcat de o eclipsa partiala de Luna, pe 1 aprilie 1912, la 11 gr 49 Balanta. Ori in momentul ciocnirii cu icebergul, putem observa ca Nodul Sud al temei astrale in momentul ciocnirii cu icebergul era la 21 gr 33 Balanta. Putem spune ca este o conjunctie si un avertisment de tipul – v-am mai semnalat greseala, acum suportati urmarile!

O configuratie mai interesanta este si yodul care se formeaza intre Mijlocul Cerului in Leu, in decanul lui Marte (maretia de o clipa este la mana destinului), precum si Luna Neagra din Capricorn, in decanul lui Mercur – un viraj care nu s-a mai putut produce pentru ca icebergul se apropia cu repeziciune si in momentul in care a fost vazut era prea tarziu.

De asemenea, Luna din Pesti, in decanul lui Pluto, arata implacabilul care nu putea fi impiedicat. Mai adaugati apropierea stelei fixe Scheat si tabloul se configureaza. Este ca si cum Dumnezeu a decis ca asa trebuia sa se intample.
Cea de-a doua configuratie de remarcat este Crucea in semne cardinale. Unul din brate este format din axa nodurilor lunare, celalalt din Neptun in Rac, in decanul sau si de Luna Neagra.

Ascendentul in Scorpion in momentul ciocnirii arata ca este vorba despre apa, iar in opozitie este Saturn: scufundarea nu s-a produs imediat, acum a fost doar carena navei sparta. Unde sunt stapanii Ascendentului? Pai, in domiciliu, adica in Casa a 8-a, si conjuncti pe deasupra. Marte in Rac, in decanul Lunii, – accidentul este pe apa, Pluto in Gemeni, in decanul lui Uranus – moarte prin sufocare.

Soarele conjunct cu Nodul Nord, din pacate este in Casa a 6-a, nu a putut sa faca mare lucru decat sa sugereze ca vor muri oameni de conditie umila. Cine erau acestia? Imigrantii saraci de la clasele a III-a si a IV-a care se imbarcasera cu speranta ca vor incepe o viata noua in America.

Scapă cine poate…

Trei ore mai tarziu, la 2.20 am, Titanicul, rupt in doua, se scufunda la peste 3900 m adancime, acolo unde se afla si astazi. Au pierit 1517 persoane, majoritatea femei si copii. Daca interpretam momentul karmic ar trebui sa spunem ca toate aceste persoane si-au incheiat misiunea in acel moment.

Doua cruci, chiar trei cruci, in semne cardinale, marcheaza sumbrul moment.
Acum, Ascendentul este in Sagetator si cu Jupiter, stapanul sau, in domiciliu, in Casa fatalitatii, in decanul lui Marte – raul odata facut nu mai putrea fi indreptat. Scapa cine poate!

Jupiter era in opozitie cu Pluto din Gemeni, semn ca aveau sa moara multi copii.
Saturn din Taur, de aceasta data, era el in quincunx cu Nodul Sud. Destinul este implacabil. Faptul ca imensul vapor nu era echipat cu barci de salvare cum ar fi trebuit sa fie un vas de asemenea dimensiuni, fie dintr-o prea mare incredere in munca Omului, fie din zgarcenie, era un semn. Iar Saturn a avertizat asupra acestui lucru inca din momentul comezii de constructie a navei.

Al doilea quincunx era intre Neptun din Rac si Ascendent. Accidentul produs pe apa avea sa faca victime prin inec.

Doua zile mai tarziu, se producea o eclipsa de Soare, in Berbec. Daca accidentul s-ar fi produs pe 17 aprilie noaptea, sunt convinsa ca numarul victimelor ar fi fost mult mai mic. Dar Dumnezeu a vrut altfel…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.