Anunț oficial al Serviciului Arme Explozivi şi Substanţe Periculoase: folosiți poșta sau emailul pentru a trimite documente! Întrucât, începând cu data de 13 martie 2020, în contextul măsurilor de limitare a răspândirii virusului gripal Covit 19, adoptate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, activitatea de relaţii cu publicul la ghişeele Serviciului Arme, Explozivi şi Substanţe Periculoase s-a suspendat, venim în sprijinul publicului țintă cu următoarele precizări:

Pentru transmiterea cererilor şi/sau documentelor originale, aferente cererilor, se va utiliza următoarea cale:

       prin poştă/curierat, la adresa Inspectoratului de Poliţie Judeţean Argeş – S.A.E.S.P. din Piteşti, str. Victoriei nr. 60, judeţul Argeş.

În vederea înscrierii armelor în permisul de armă, este obligatoriu să înaintați, în original, următoarele documente:

–        autorizația de procurare completată de armurier;

–        factura emisă de armurier;

–        permisul de armă (cu excepția primei arme);

Armele procurate sau deţinute vor fi verificate la o dată ulterioară, pe baza programărilor telefonice.

Pentru programare este necesar să menţionați numărul de telefon în cerere.

Pentru transmiterea altor cereri şi/sau documentelor aferente acestora, ce nu necesită înaintarea documentelor originale, se poate utiliza următoarea cale:

       adresa de e-mail: arme@ag.politiaromana.ro

Informaţii suplimentare și modele de cereri pentru deținătorii de arme pot fi accesate gratuit la link-ul https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/arme.

Comments

comments

DISTRIBUIȚI