Angajarea zilierilor trebuie raportată în registrul electronic

Angajarea zilierilor trebuie raportată în registrul electronic. Ministerul Muncii a anunțat noi reguli pentru lucrătorii zilieri. Activitatea prestată de ei trebuie înregistrată în registrul electronic, începând din 25 iulie.

Registrul electronic de evidenţă a zilierilor va fi disponibil prin aplicaţia „Inspecţia Muncii”, a anunţat vineri Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale. Aplicaţia este pusă la dispoziţie gratuit şi este disponibilă pe orice telefon.

„Persoanele care utilizează zilieri pentru diferite activităţi cu caracter temporar vor fi obligate, începând de sâmbătă, 25 iulie 2020, să renunţe la registrele clasice şi să înregistreze activitatea prestată de lucrători în registrul electronic”, a informat ministerul într-un comunicat.

Pentru înfiinţarea Registrului, beneficiarii de lucrări care apelează la zilieri trebuie să obţină numele de utilizator şi parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) în a cărui rază teritorială îşi au sediul, documentele necesare în acest scop putând fi transmise tot prin email. Utilizatorul care obţine parola de acces poate să autorizeze mai multe numere de telefon din care să se poată lucra în aplicaţie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.