ANAF nu mai primește documente în format pe hârtie! De la 1 martie, digitalizare totală!

ANAF nu mai primește documente în format pe hârtie! De la 1 martie, digitalizare totală! Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distantă a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare.

Informații suplimentare privind înregistrarea in Spatiul Privat Virtual gasesc pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here