Săptămâna aceasta, „Ora de ecologie”, cea mai captivantă parte a campaniei „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, a debutat în peste 110 școli din zece județe din România. Evenimentul „Ora de Ecologie” constă într-un spectacol de magie, susținut de Mister Eco, care atrage atenția elevilor prin trucuri special concepute în spiritul campaniei: colectarea selectivă a deșeurilor. Spectacolul de magie prezintă împortanța transformării deșeurilor în materii prime, inclusiv printr-o analogie cu o temă de basm: iubirea unei prințese pentru un prinț ce i s-a înfățișat inițial sub formă de broască.

 

În prima parte a săptămânii spectacolul a fost vizionat de elevii din București și județele Ilfov, Vrancea, Buzău și Târgoviște , Mister Eco urmând a vizita și:
Municipiul Ploiești, Județul Prahova, 24 Octombrie, ora 10.00, TEATRUL TOMA CARAGIU Str. Toma Caragiu nr.13;
Municipiul Pitești, Județul Argeș, 27 Octombrie, ora 10.00, TEATRUL „AL. DAVILA”, Str. Victoriei nr. 19;
Municipiul Târgu Jiu, Județul Gorj, 28 Octombrie, ora 10.00, CINEMATOGRAFUL SERGIU NICOLAESCU, Str. Siretului nr. 8A;
Municipiul Petroșani, Județul Hunedoara, 29 Octombrie, ora 10.00, TEATRUL DRAMATIC „I.D. SÂRBU” Str. Mihai Viteazu nr. 2;
Municipiul Timșoara, Județul Timiș, 30 Octombrie, ora 10.00, TEATRUL PENTRU COPII ȘI TINERET „MERLIN”, Bd. Regele Carol I nr. 3.

 

EcoAtitudine este cel mai amplu program de educație ecologică destinat elevilor claselor 0 – VIII, urmând a se desfășura până în anul 2020. Campania vizează conştientizarea ȋn rȃndul elevilor din țară a importanței colectării selective a deşeurilor, un domeniu în care România ȋncă atrage semnale negative din partea comunităţilor europene. Grija față de mediu trebuie să devină o deprindere intrinsecă atȃt pentru cei peste 1.000.000 de elevi vizați, cȃt şi pentru profesori, dar și toți cei care vor fi implicați ȋn campania EcoAtitudine.

 

Cea de-a doua etapă a campaniei din acest an se desfăşoară ȋn perioada 18 septembrie – 28 noiembrie 2014 şi cuprinde 4 concursuri la care participă elevi, profesori, dar și școlile implicate: „Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, „Mugur De Verde”, „Ia Atitudine, fii Eco!”. În cadrul cărora se pot câștiga 60 de premii: laptop-uri, camere foto, imprimante, tablete, smartphone-uri şi ghiozdane cu rechizite.

Evolio este una dintre companiile care s-au alăturat cel mai recent campaniei EcoAtitudine, susținând la rândul său colectarea selectivă a deșeurilor și necesitatea reciclării acestora. Evolio este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri românești ce oferă tablete, telefoane inteligente (smartphones), sisteme de navigație GPS, eReadere și alte produse multimedia. Prin însăși produsele sale, compania promovează comunicarea electronică și consumul responsabil de resurse naturale.

 

Campania de educaţie ecologică şi mediu „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, este realizată de Grupul European de Presă REPORTER împreună cu Asociația Iris Terra Green, având ca partener media oficial revista Infomediu Europa, cea mai importantă publicație de mediu din România.

În această etapă, campania vizează:
10 județe: Ilfov, Vrancea, Buzău, Prahova, Argeş, Dȃmbovița, Gorj, Hunedoara, Timiş şi Municipiul Bucureşti;
111 școli;
62.468 de elevi.

 

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul oficial al campaniei www.ecoatitudine.eu sau pe pagina de facebook : EcoAtitudine Oficial.

Parteneri: Stericycle România SRL, GreenWEEE International SA, SC PETROTEL-LUKOIL SA Ploieşti, Prospecțiuni SA, Apa Nova Bucureşti SA, Eco Sud SA, Hobas Pipe Systems SRL, Compania de Apă Buzău SA, Evolio, Asociația Româna de Salubritate.
Parteneri media: Infomediu Europa, Itsy Bitsy FM, Argeş Media, BUZZ Camp, Sfatul Părinților, CSR Evolution, OPINIA, Descoperă.ro, Curierul Național, 7 seri, Jurnalul de Ilfov, Jurnal de Argeș, Urbankid.ro, Jurnalul de afaceri, România Pozitivă, Business Forum, Revista Salubritatea, Universul Argeșean, Criterii Politice.

 

Comments

comments

DISTRIBUIȚI