Pe 30 aprilie şi 1 mai, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ vor fi ÎNCHISE

Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 30 aprilie si 1 mai 2018, reluandu-si activitatea in data de 2 mai 2018.

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza data de 01 mai 2018, Ziua Muncii, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national. Pentru salariatii din Centrele de Relatii cu Clientii, Grupul CEZ in Romania acorda zi libera si pe data de 30 aprilie.

Incepand cu data de 02 mai 2018 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.

Info Linia CEZ

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Echipele operative Distributie Oltenia

Pe parcursul zilei de 01 mai 2018, cu ocazia sarbatoririi Zilei Muncii, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.

Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Liniile telefonice ale operatorului de distributie

Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:

  • 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.

Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.