Director nou la AUTOMOBILE DACIA. Antoine Doucerain îl înlocuieşte pe Yves Caracatzanis

445 views

・ Groupe Renault anunță nominalizarea lui Antoine Doucerain în funcția de Director General al Automobile Dacia și Director General al Groupe Renault România, de la 1 mai 2018.
・ Acesta îi va fi subordonat lui Nicolas Maure, director de operațiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia, din care face parte şi România.
・ Antoine Doucerain îi succede lui Yves Caracatzanis, care va prelua o altă funcție în cadrul Groupe Renault.

Nicolas Maure, director de operațiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia: «Groupe Renault este o companie importantă în România, o companie care reușește. Aș dori să îi mulțumesc și să-l felicit pe Yves Caracatzanis pentru implicarea sa, conducând echipele talentate din România: lansarea industrială și comercială a Noului Duster – marca Dacia depășește propriile recorduri istorice de vânzări în Europa, iar modelul nostru de business, Global Access, din faza de design și până la post-vânzare, reprezintă un atu incontestabil pentru Groupe Renault. Contez pe Antoine Doucerain pentru menținerea acestei dinamici, pentru că România, mai mult ca niciodată, are un rol cheie în planul strategic de dezvoltare al Groupe Renault, Drive the Future».

Antoine Doucerain se alătură Renault în 1993, în cadrul Direcţiei de Inginerie Logistică. Îşi continuă cariera în domeniul Fabricaţiei, mai întâi la uzina din Douai, unde ocupă succesiv posturile de şef departament Montaj, director Tehnic, director adjunct Fabricaţie, iar mai apoi, în 2010, este numit director al uzinei din Maubeuge, unde asigură lansarea Kangoo ZE şi pregătirea modelului Citan pentru Daimler. În 2012, merge în Brazilia pentru a coordona crearea unei noi uzine Nissan şi începerea producţiei modelelor Micra şi Versa. Din mai 2015 se întoarce în Franţa şi ocupă funcţia de director industrial, asigurând coordonarea a 8 uzine ale Renault (Polul industrial Vest) cu un nivel ridicat de performanţă.

Yves Caracatzanis își începe cariera în cadrul cabinetului de consultanță Bossard Consultants, apoi la Hewlett Packard. În 1992 vine la Renault ca şef de proiect Organizare logistică. În 1995 se alătură uzinei de la Flins, unde ocupă succesiv posturile de şef atelier fabricație Montaj, şef de departament Vopsitorie, în 1999, și şef serviciu Calitate, în 2002, pentru lansarea Clio 3. În 2005, devine director Inginerie Prototipuri Vehicule al Grupului Renault. În 2008, participă la crearea diviziei Supply Chain (Logistică) a Grupului. În 2010, devine director Supply Chain al Grupului Renault, iar din 2013, este director Industrial și Supply Chain pentru regiunea Eurasia. Începând din aprilie 2016, Yves Caracatzanis este director general al Groupe Renault România şi preşedinte director general al Automobile Dacia.

Groupe Renault România

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 127 de ţări şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubichi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault este singura companie din România care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2016 Groupe Renault România a depășit 5 miliarde de euro cifră de afaceri. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 17.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

Comments

comments